24 nov

en månad kvar till julafton, o-m-g (haha och jag bryr mig såhääär mycket)
fast för en gångs skull, sen jag var typ fem, tycker jag faktiskt att det ska
bli rätt trevligt. trots vissa dumhuvuden i min släkt, som vägrar komma :)
det är mamis år i år, och det betyder mycket trevligheter heuheuh.<3
har dessutom sjukt mkt ångest angående klappisarna, eftersom jag
inte vet när jag får min förbaskade lön. jaja :)

dagen har vart bra annars, minus 3h engelska (anteckna för bövelen!!).
trodde jag dog en liten stund där.

eh.. ja. nu ska jag göra det vanliga. 90210, kolla om de senaste oth & gg avsnitten
kommit ut än (jag lär mig aldrig vilken dag det är, hopplösa mig) sen blir det plugg. YEYYY!

/joss
- from yesterday, he calls me

Kommentarer
Postat av: Therése :)

oth kommer på onsdag :D

2008-11-24 @ 17:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0