25 nov

skit också. skippade skolan idag för att jag skulle till tandläkarn.
men så kollar man ut och ser att det är snö och halt på vägen.
kollar upp bussarna, men går ingen som passar. tjoho! så nu
har jag missat två TILL ledarskapslektioner utan att jag egentligen
skulle behövt. och RACKARNS BANANER (!!) nu kom jag på att jag
har glömt att ringa och sjukanmäla mig. och nu är det för sent, way!
livet går bra alltså. dessutom har jag ryggont igen. och ska träna
sen, body pump, med the klung. får se hur detta går hah ;p

aja, har precis glott oth. ska glo my best friends girlfriend nu eller nåt.

call me m8s

/joss
- i was broken and alone

Kommentarer
Postat av: Aleks

ojdå :O, låter som en lyckad tur haha!, ryggont? :(, massage? :D

2008-11-25 @ 17:58:39
Postat av: Lizelott

Låter inte som nån rolig dag... hur har du det annars på skolan?

2008-11-25 @ 18:55:39
URL: http://lizenb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0