28 nov

HALLELÅJA

känns som att hela mitt liv är tillängnad skolan just nu. har de närmsta två veckorna uppbokade för endast skolan. assholeshitcrap.
tog ett samtal med matts idag, och planerade upp mitt skolarbete. dumt gjort, nu vet han ju vad jag ska göra och borde ha gjort. wellwell, antar att jag behöver den pushen.

och jag är lite besviken på dig

vem har någonsin påstått att ledarskap är plugg? pft. bullshit, m8!

men jag orkar inte bry mig, för imorgon kommer bli bra :) öppet hus = dansföreställning + snack i klassrum i nån timme = kul + tråkigt. men jag klarar mig, för sen blir det dirr hem till lillen och köra på som fan, tjoho!

off i go, matten kallar.. helvetesrövpulladåsnadrenslickadehårigaballe

/joss
- blah blah blah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0