30 nov


första advent
tiden springer iväg
och jag hinner inte med


gårdagen var helt superduperbra! började med dans på öppet hus.
efter snack i nån timme blev det hem till lillen med jenny. vi gjorde
oss supersnygga och begav oss efter middagen till stan där bror
hämtade upp oss och körde oss till annie-snygg. the klung dansade
och vi hade astrevligt. pucko + sprit = inte gott.
pontus kom senare. resten av folket droppade in med 8-bussen.

och trots att det var så himla mycket olika folk överallt så blev
festen väldans lyckad. fick ut en hel del skit som jag har velat
berätta för er hur länge som helst. fan vad jag älskar er.
fick även snackat med perlan, vilket var 100 år sedan sist.
okej, svart-tunga. men 1 i alla fall.
slöt även fred med en gammal fiende. skönt. orkar inte gå runt
och vara arg hela tiden. så nu kan jag pricka av en nisse
på min allt för långa lista.


ett ord för kvällen: LYCKAD (trots att jag troligtvis var den mest
påverkade på hela festen, fuck
)
bilder kommer när jag fått dem

nu är hjertat på teneriffa. buhu. åkte i morse. och jag saknar dig redan, älskling.

/joss
- nothing in this world could be as nice as you and i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0