7 nov

jag har inte tråkigt, icke

När fyller du år? 18 maj
Tycker du om någon just nu? noppsnopp
Om sex månader: är det snart sommarlov.. tror jag
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen, förutom när det har hänt något extremt
Vilken tid gick du upp idag? 06.35 - tjugo minuters sovmorgon, way!
Har du sovit ensam inatt? yea missyousis
Har du strumpor på dig nu? jeez
Hur svarar du i telefon? "aa hallå"
Vad ska du göra ikväll? annie-bäst är på väg hit, blir filmkväll med fett - askalas
Vad ska du göra imorgon? the klung för hela slanten <3
Är det okej att gråta? hade det inte, hade jag gått under
När grät du senast? igår
Laddar du ner musik och film från internet? pfft, skulle aldrig få för mig nåt sånt
Skulle du göra om du vann en miljon? o-m-g
Bär du glasögon eller linser? lenses
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? ohno
Vill du gifta dig? ja :)
Vill du ha barn? ohja
Är du bra på att laga mat? inte speciellt, i'm no chef-material
Gillar du att dansa? word up dude!
Hur vig är du? kan gå ner i spagat/splitt/whatever när jag är uppvärmd
Vilken är din favoritglass? twister
Tror du på ett liv efter döden? jag vet inte alltså, kanske, nåt händer väl
Är du morgon eller kvällsmänniska? kväll
Vilken ögonfärg har du? blå
Vilka hårfärger har du haft? blont, svart, rött, brunt i alla nyanser
Är du beroende av något? musik typ
Senaste låt du hörde? kapten röd - ta inga order
Brukar du bädda sängen? aldrig
Har du kysst någon den sista veckan? nej
Var du glad igår? nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0