9 nov

igår var det m-y-s
blev dock ingen bowling (fegisar) så peking ropade efter oss istället
blev mycket skratt och glada miner (förutom vissa lite mindre roliga grejer)
efter peking mötte jag kakkz och steffi på bussen, och vi drog
och mötte upp iss & pontus utanför anton. chilldrack och hade allmänt
trevligt. drog en kortisvända till linn, men drog snabbt tillbaka.
tillslut somnade jag hos isabelle med pontus också. puss.
     
och idag har vi bara chillat gärnet, kollat på 10 things i hate about you
(vi är patetiska, iss hahah) och glott lite emagrejs. mys, som sagt.

nu ska jag träna på mitt förbaskade jag-crap.

/joss
-
y'all wanna single, say fuck that!



en bästa vän. en hemlighet. ett förtroende, om att den aldrig kommer spridas.
låter inte det som en helt normal kombination?
well, uppenbarligen är det inte så..
jag förstår inte hur du kunde. trots våra dispyter så skulle
det aldrig falla mig in att svika ett löfte
, speciellt inte om en
så pass viktig sak. det var din och min grej det där, något
som jag bad dig att inte berätta. jag bad dig ljuga å
mina vägnar,  så att jag skulle slippa tänka på det. han
behövde inte veta. men med alkohol i kroppen var det
tydligen superviktigt.
jag är så satans besviken på dig, att
jag knappt vet vad jag ska tro längre. för om du inte ens
håller tyst om en sådan här stor sak, vad är det då som
säger att du inte har "råkat försäga dig" med de andra, lite
mindre väsentliga sakena? fyfan. det är allt jag kan säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0