the klung<3

och ja, detta inlägg är bara till er. ni tre som på så kort tid har förändrat mitt liv drastiskt.

jag minns första gången vi träffades, sådär på riktigt. jag kände er
alla på varsitt håll och olika mycket sen innan, men hade aldrig umgåtts
"på riktigt" med någon av er. några fåtal gånger hit och dit, alla olika
mycket och på olika håll. men denna gången var vi alla samlade, och
det kändes som om vi alla hade känt varandra i all evighet, för vi klickade direkt!
och enlig min åsikt, tror jag inte någon av oss någonsin har behövt skämmas
för sig själv i varandras närhet. jag har alltid, från allra första början, kunnat vara
mig själv i ert sällskap. ni anar inte hur bra ni är<3

hahah, är egentligen allt jag kan säga om er, om oss. för det går bannemig inte
en enda dag utan att man skrattar så man får kramp i magen. det kanske låter
som klyché men så är det! :D alla helt crazy saker vi har hittat på, det är ju
helt.. sjukt hahah. för att inte tala om våra partymodes (och moves också för den delen).
you can't say no to us, dudes! ;>

det är som jag har sagt innan; så lite tid, så många skratt och så mycket kärlek.
vi har redan hunnit med skratt, sorg, bränder.. ja.. allt. hah. men så mycket
mer ska det ändå bli. tro mig, jag släpper er inte i första taget.

jag älskar er, alla tre. ni är helt underbara. och även om vi är damp till 1000
så kan man prata med er, om allt. och det är en sån oerhörd trygghet,
ska ni veta. ni är bäst, för mig. vi är så olika, men ändå så lika. jag antar att det
är därför vi passar så bra ihop :) b-ä-s-t-t-i-l-l-s-a-m-m-a-n-s stavas vi.

vi har inte bara tre år framför oss, vi har hela liiivet framför oss, tjejer. ni gör min dag.
guld värda är ni.
<hjärta







som sagt; jag älskar er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :D, najs blogg!, lätt att man subscribar på den :)

2008-11-24 @ 20:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0