19 nov

WORK-OUT-JOSS IS IN DA HOUSE
är så ruggigt pepp nu alltså :D var på spinning innan, med bäst-iss.
distans 45, nice dude! tog det väldigt lugnt första gången, för att se hur
han körde, så blev inte allt för mycket effekt. men nästa gång, då jävlar!
sen på onsdag blire afrodansgrejs med annie, ännu mer najjs :D


dagen har dock varit väldans jobbig. kom först en timme försent, pga
att min moppe vägrade starta. men sånt händer. slutade 13.40, men
var tvungen att vänta på att iss skulle sluta, så drog med kegg & syster
på deras dans. var där till 15.40, smsade iss när hon slutade. "16.20".
fan. gick rundor, och tillslut mötte jag upp iss + fröhnert. gick in till stan,
satte oss på espresso house med vanlijlatte + scones, mums. snackade
massa, och delade med oss av våra mest intima hemligheter, hahah.
en hel del skratt blev det, jeez. fan vad jag älskar er, bruds. köpte även
present till mami<3. sen bar det av till tk, bäst.

vill sända en liten tanke till min syster. bäst är hon. <3

/joss
- wild n' sick

Kommentarer
Postat av: syster

:) tack, du är bäst<3

2008-11-20 @ 17:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0