basket case.

NOSTALGI! Lyssnar på Green Day nu, hahah. Det var gamla goa tider det, må jag säg :)

I alla fall så har dagen varit lika underbar som vanligt...;

började med att jag tänker "jag ååkar verkligen ente göra mig iordning idag.. gör det i skolan istället. käkar frukost där med... mjo, det gör jag nog."
vid 07.20 sätter jag mig på moppen, i regn, och börjar köra till skolan. vanligtvis brukar det ta ungefär 10, max 15, minuter att ta mig till skolan från faren, men inte idag :) för idag får något smarthuvud för sig att skapa en olycka och gör så att jag får stå i bilkö i sisådär 20-25-30 minuter.. I REGN.
när jag väl kommer ut ur bilkön kommer jag till en korsning. och för er som inte vet det så måste man sätta ner foten när man ska stanna, och såklart gör jag det - I EN VATTENPÖL. det sura är att korsningen låg 30 meter från skolan. jag tycker att jag lika gärna hade kunnat slippa den alltså.
när jag väl kommer till skolan är det ungefär 15 minuter innan lektionen börjar, och på det ska jag hinna käka. och när jag går in i medieteket för att köpa en macka så är det självklart inte öppet, så jag får skrika på tanten att jag måste köpa en macka! jag lyckades fatiskt haha.
sen blev det kuta till skåpet, hämta böckerna, och börja dagen med tyska, usch. men kegg jenny & syster gjorde mig glad :)
så kan det gå i alla fall, jag stayar positive och var pepp som fan resten av dagen! dock lite ryck hit och dit, men ingen är perfekt :)

imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. har lust att träffa syster faktiskt, men får se hur det blir med den saken :)

nu ska jag kolla på sista avsnittet på säsong 5 OTH, naijz.

/joss
[i hope you had the time of your life]

Kommentarer
Postat av: syster :)

förlååt för mina dissar.

lovar att vi ska ses i veckan :)

saknar dig syster !

är du hemma ?

<3

2008-10-05 @ 14:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0