disease.

Helt okej dag idag! Blev till att flytta lektioner idag igen, så vi fick sluta tidigare. Var inne i stan vid ett någongång, och då träffade man Iss Pontus & Andy. Drog till Fribergs och fikade, myycket trevligt! Hade riktigt roligt faktiskt :D Sen kom en hel del folk, exempelvis Kakka Steffi Ninnie Olivia Kegg Viccan Ralf Anton. Sen drog Andy och Pontus och Sophie-sweety kom :D Askalas att träffa henne igen!! :) Så det blev en heldag på Fribergs, jag och Iss gick inte ut en enda gång på fem timmar hahah. p-i-n-s-a-m-t!

Efter staden drog jag till Jennyhjärtat, men det blev till att dra nästan direkt. Käkade mat i stan och sen drog vi till sporthallen, träffade Annie och tittade på Simon när han spelade match. De vann, tjoho!
Efter matchen blev det damp utanför och sen begav jag mig hemåt. Och nu sitter jag här, och väntar på morgondagen. Är allmänt pepp på livet :) Känns skönt!

Dagens positiva: Att det endast är två veckor kvar till Håkans fest, sjuuukt pepp :>

/joss
- vi tror vi strävar mot samma mål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0