home.

HOST vad dåligt jag mår.. ackackack.. HOST igen. :)
Bara en lektion idag, 12.50 - 13.40. En mil till skolan = 40 mins fram och tillbaka. Njae, tyckte inte det skulle bli SÅ roligt att gå på tyskan så att jag skulle köra ungefär lika länge som jag satt i salen :) Noep, så jag är supersjuk nu, ohja! Ni anar inte :) Ska i och för sig till b-young och köpa klänningen sen, men det tar jag som sagt senare :)

Nu sitter jag i alla fall med en stor kopp varm choklad och gottar mig :) Rensar bland alla bilder jag har tagit idag, hehehe. Får se hur många det blir kvar. Kanske lägger jag upp dem här till och med? ojoj, tänk om...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha diggar din bakgrund, vart fick du den idén ifrån? haha <3

2008-10-22 @ 17:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0