hur det än känns.

Dagen har vart rätt skum alltså. Började med matte på morgonen med Bjoern (hahah), sen blev det engelska där jag, Lillen, Annie och Jenny blev särbehandlade och satt i ett grupprum. Wellwell! Sen blev det ledarskap i 1½h där två nissar från BB kom och snackade med oss om förlossningar och om hur de tar hand om barnet osvosv. Efter det vare lunchrast, fotade massa fina foton tillsammans med Fröhnert och Isabelle, mycket mys! Blev nog ett par riktigt fina pix där :> Vid ett samlades klassen på sjukhuset för rundvandring, keligt som fan. Fick som vanligt ont i mina handleder när vi kom till operationssalarna, usch. (HAHAHAH, låter som ett emo :>) Sen kom droppen när vi fick se en jävla moderkaka, trodde jag skulle spy. Fick klökningar och massa annat skit, så var tvungen att gå och sätta mig någon annanstans. Jag vet inte vad jag ska bli här i livet, men en sak vet jag: doktor ska jag då inte bli!!

Efter det drog jag hem och började skriva på släktforskningen... Det var inte så lätt som jag trodde, och nu får jag inte fatt på min käre mor heller. Menmen :) Life's a bitch, hahah :>

Menmen, ska sätta mig med tyskan nu. Har prov på tordag, och jag har inte ens börjat :> PUSS.

Dagens positiva: Trevligt att träffa/prata med Fröhnert igen. Jag saknar henne.
(+ Mitt & Jennys lilla ljug, hihihhiihihhiih.)

/joss
- i warned you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0