it's not over.

Partyparty igår, mycket naijz må jag säg!
Blev först massa strul om jag skulle med eller inte, men tillslut hamnade jag hos systra mi där beestis redan befann sig. Vi gjorde oss i ordning för kvällen och hade det jättetrevligt. (länge sen det var bara vi tre, jag har saknar't). Sen kom Viccan och vi hade en nykter förfest, eller iaf jag :) Duktig Josefin!
Dock blev det ändring på det när vi senare stack till Ralfieboi. Och vad som hände där tänker jag behålla för mig själv, låta det försvinna från mitt minne och bara.. Strunta i det :> hahaha. Men jag hade skoj iaf :D!
Sen kom min käre bror och hämtade mig, körde hem till honom och där sov jag. Spaaank you brother! Imorse blev det en trevlig vaknad redan vid halv tio. Vi drog till Östra stranden och käkade frukost med en jäkla massa folk, trevligttrevligt.

Och nu sitter jag här, och har mer ångest än någonsin. Dumma dricka. Dumma plugg. De tar över mitt liv.

/joss
- i'm going home, to the place where i belong

Kommentarer
Postat av: sandra

haha nice att drickan har tagigit över ditt liv X)

har också saknat oss 3, de va kul :) <3

2008-10-13 @ 14:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0