jump.

Känslaaa! Sitter hemma hos Anna nu, halvbakis efter en lyckad gårdag, och lyssnar på massa gammal och ny bra musik, the kooks, simple plan, anton&affe.. BÄST. Var egentligen meningen att vi skulle plugga, men vi vaknade halv två och har inte orkar börja än, hahah. Tokigt.
Gårdagen var som sagt lyckad, började med att man stack hem till Anna och bara tog det lugnt. Drog sedan till snygg-kakkz och chilldrack med folk. Sen blev det att vi tittade in hos någon Kakkz kände, där vi också träffade Elis Ludde Linus osv.. Sen blev det lite "hejhej" till folket hos Erik och tillsist hamnade vi hos Vendela. Mycket naijz måste jag säga :)
Härlig gratisfylla blev det iaf :D
Jag & Anna var faktiskt väldans duktiga, då vi gick ungefär 5-6-7 km runt i det stora läskiga söndrum, men vi ska snart tjocka upp oss igen. Hoppas på att hennes käre far kan köra oss till Ica så vi kan få köpa guudis. :]

Off I go, ska fixa med bilder sen måste jag väl börja plugga..
Döda mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0