life beyond earth.

1 oktober. Helt ofattbart?
Känns som om det var förra veckan jag fick panik över att Augusti var över och September var på ingång. Menmen, jag stayar positive. Det finns något bra med allt, man behöver bara leta lite extra ibland :>
(Gud vad duktig jag har blivit gällande "stay positive"-mottot hahah.)

Plugg plugg och åter plugg - jag ååkar ente?
Har fan ingen ork eller motivation till någonting alltså. Men måste sätta mig med den jävla ledarskapen, ursäkta min vackra kinesiska. Men min trogna vän datorn ropar på mig, samma med sängen..


btw så kanske jag borde säga att jag ska försöka ta och kolla upp min käre skalle. vaknade med dov skallebank idag igen. förstår inte riktigt vad det kan vara. i och för sig sover jag oerhört dåligt, men tycker inte det borde vara den enda faktorn..
 well well, shit happens :)

/joss
[she's still out to get me]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0