hey boy.

RIKTIGT BRA.
Ja ungefär så gick det på dansen idag :D Är riktigt stolt faktiskt.
Tjejerna är riktigt duktiga, och jag tror faktiskt att dansen kommer bli toppen :)!
Jag & Rebecka stannade kvar en stund efteråt också och kom på lite mer,
and it's gonna be great! YEA!

Annars idag har det bara vart skola, segaste dagen på hela veckan..
Går från 08.10 till 16.10 = 7h om jag inte räknat fel
dessutom har vi inga roliga lektioner, och endast 10mins raster
genom hela dagen, förutom lunchrasten. KELIGT!
Efter skolan tog jag min lilla Sigrid in till staden med Annie,
träffade Ralf <3 och några till. Kollade present till Sirreboiii som fyller
stor pojke på tisdag :) congratz <3
Fick även kramat om min babY och mitt problembarn, puss på det.

Vill ni veta nåt ovanligt? Jag har tråkigt. Cheer me up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0