missbruk beivras.

Nu orkar jag inte mer!
Har suttit hur länge som helst framför datorn med en jäkla intervju om Jenny. Ska få ihop ett helt plakat om tjejen, men vad finns det egentligen att skriva? HON ÄTER JU BARA? (förlåt Jenny, jag älskar dig hahaha)Fick läxan idag, har den till imorgon. Och jag kan ju säga att det har inte varit lätt. Kommer nog inte bli någon särskilt bra intervju det här, men hey! Jag stayar positive! :) Haha.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, slutar runt 14.20, och hoppas på att något trevligt händer efteråt :) Tror dock inte det, men får se! Blir väl en vända till stan, as usual!

Vill bara påpeka att min klass är typ.. bäst.

PUSS

/joss
[..that just simply takes me away]

fick lite smågulliga kort sen helgen också:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0