the river is wild.

känner att jag kanske är tvungen att uppdatera här. sitter och har väldigt ont i två av mina fingrar och min förfärliga rygg
det kostar att ligga på topp!

menmen, idag har det inte hänt så mycket var överaktiv i skolan som vanligt, och tog slut på alla min krafter där men orkade dra mig in till stan för att köpa hårfärg iallafall, FINALLY! sedan vart det dansen kl 18.00
måste säga att mina tjejer är riktigt duktiga (y)

sen har det bara vart plugg & idol, och terrat 4874315 pers
typ :)

imorgon blir det förhoppningsvis filmkväll med lollo, jenny & annie. sen på lördag blir det förhoppningsvis lite skojsigheter med viccan & syster,
puss

off i go! sängen ropar mitt namn :)
(vill sända en liten tanke till ida också, det kommer ordna sig <3)

/joss
[i warned you]

Kommentarer
Postat av: sandra

Min säng! haha

yesss ringer dig snart tror jag :)<3

2008-09-20 @ 13:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0