the sound of silence.

Förlåt att jag inte uppdaterade igår, orkade inte
är sjukt trött nu för tiden, varför? sover dåligt
kan inte sova längre, jobbigt
menmen, det fixar sig nog ska ni se :)
gårdagen spenderades till största del med ralf,
men träffade även carro annie simon nico henke
iss pontus andy björn adam kakka anton kegg
ninnie och några jag inte kommer på vad de heter.
mycket trevligt må jag säg!

jag måste plugga nu, men jag orkar verkligen inte
börjar redan bli skoltrött, har fått ungefär 8 läxor på 10
dagar.. hur sjukt är inte det? menmen, jag ska nog ta mig igenom det!

så.. ja. nu sätter jag mig och pluggar dåja..

/joss
[take my hand]

dagens bild fick bli på snygg-kakkz sen igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0