you're the voice.

Helt okej dag, yesbox!
Trevlig dag i skolan, dock väldigt keligt med 3h ledarskap.. Kollade på någon konstig film om befruktning? Hängde inte riktigt med :) Ralf kom och hälsade på också, och efter skolan stack vi Annie Iss & Fidde in till stan och käkade på Peos <3 Provade hasselnötsmilkshaken, den funkade men inte att rekomendera tyvärr! ): Fidde & Annie stack efter någon timme, och det var bara jag Iss & Ralf kvar = Iss blir störd :) Hahaha, dampade runt lite :) Sen kom Kakka & Ninnie. Iss & Ralf stack och jag drog rätt snart jag med.
Sen jag kom hem har jag bara pluggat, TRÅK. Ska lämna in ett brev på engelska om mig själv till  Matts på måndag. APPROPÅ MATTS! Glömde skriva det igår, men jag fick Snoop Doggs självbiografi av honom igår, bara sådär hahah. Kind of nice, yao! Ska försöka läsa den någongång, men.. den är på engelska, Snoops engelska = mycket slang = inte lätt. Men det ska jag nog klara mig igenom ska ni se :)

Nu måste jag fortsätta med engelskan, blä.

/joss
[you are in pain]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0