12 aug - malmöööee

Även om jag inte är lika dålig bloggare som min syster, så är jag då inte långt ifrån.
Men jag skyller på att jag har varit i Malmö med J de senaste 5dagarna (läs mys) Och idag(igår?) har jag spenderat hela kvällen/natten i gymnastikens hus med finaste cheyorna och några random pojkar. Och nu får jag leva med träningsvärken efter att ha gjort en himla massa volter som min kropp egentligen inte klarar av. Sweet.
Imorgon(idag) blir det the Klung för att planera helgen (läs Malmöfestivalen & party). Så ni vet liksom. Book of care, yep.

Och som alla andra c00la bloggare i cybervärlden vill jag nu ge mina älskade små fin(n)iga läsare ett tips:
Powerking kl01:30 = inte bra om man vill sova.
Nu vet ni det. Nu kan ni dö fullbordade.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0