16 aug - baokiz hihi lol

Idag mår man som man förtjänar.
Åkte en väldans massa rundor igår till jordens alla hörn och partade loss som en myra. "1-2-3-4 jag är en partymyra"-style typ.  Blev förfest hos Annie i Gullbrandstorp, vidare till lokalfest i Drängsred (stället Gud glömde?), en runda till Harplinge för att till sist hamna i innerstaden på Tre Hjärtan.
Dans - sång - skratt sammanfattar kvällen väldigt bra.
Dock kändes det mindre roligt att lägga 110kr på McD. Men när en medelålders man skäller ut Jakob för att han låter mig betala mår jag helt plötsligt mycket bättre angående det hela. Hehe.

Nu ska jag ta lite iskaffe och hoppas på att min mage inte exploderar. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0