31 aug - O-M-G

BLOGGTORKAAA!
Men så går det. Nu lyssnar på Third eye blind och gör min otroligt tråkiga engelskdiagnos. Det är grymt vilken skillnad det är på A och B kursen. Me are crasy bad on this. Typ.
Men jag skyller på att jag har en pojkvän som tvingar mig att vara uppe till 1 för att kolla på en utav de sämsta filmerna jag vet (sagan om ringen, uschofyoblä) och sedan har denna nisse sömnproblem och väcker mig varannan timme och stör min otroligt viktiga skönhetssömn som uppenbart ger resultat. Hehe. Skämt åsido.

Och nej, mitt simkort har inte arrivat än så jag är otillgänglig. Så därför ska jag nu fortsätta med engelskdiagnosen utan mitt liv. Får se när the great don josefin återvänder hit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0