14 feb - ajdå

Hujedamig vad dålig jag är på att uppdatera nu då.
Kanske kan bero på att jag faktiskt har skaffat mig ett liv?
Eller pga det faktum att min dator flippade med mig igår,
och inte ville starta.
Jag föredrar alternativ nummer 1.

Gårdagens morgon var ett helvete utav huvudvärk, dock
med trevligt sällskap och trevliga minnen från kvällen innan.
Klassfesten blev lyckad och alla var glada och nöjda.
Bilder kommer. Kanske. Någongång i framtiden. Tss.
Lillen&jag spenderade dagen i sängen lyssnandes på musik.

Senare drog jag och var social med min bror,
pratade, käkade på donken (jag älskar bakismat) och
shoppade runt lite. Fick en sjal av honom för
överdrivna 159:-. Men jag älskar den! Tack, kära bror.

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha!Bakismat Mc Donadls ;)

2009-02-14 @ 23:10:53
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0