8 feb - catch up

Dålig uppdatering. Förlåt. Catch up it is!

Fredagen spenderades med Jenny+Lillen+Simon, solade och sånt mys. Väldigt trevligt. Mycket flum hit och dit, och jag vet att alla älskar't. Somnade kl 23 och sov i 11½h. Behövligt.

lördagen blev ännu mer mys, då the klung blev fulltaligt igen! Annie har äntligen kommit hem! Dagen var jag med Jenny, och dampade omkring som vanligt. På kvällen drog the klung till Ricki där Syster också var. Kollade melodifestivalen and so on. Snälla, snälla sög min åsnepung och jag blev väl glad över resultatet. 00bussen hem till Lillen med Jenny och det blev skratt, prat och gråt.

Idag, söndag, har trippel-J endast solat, bakat och skrattat. Kul, kallar jag det. Åkte hem till far, träffade farmor&farfar. Åkte hem till mor. Och usch för det samtalet vi hade.

OBSERVERA att jag har varit duktig. Första vita helgen sedan innan nyår.

Annars åker mina tankar runt som små amfetamin-myror i high-speed. Bara så ni vet, liksom.


Dagens bild blev på Annie, för att jag har saknat mongohuvet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0