11 jan

godmorgon/godmiddag/w-ever

har precis stått och lagat lasangette, eftersom jag är världens bästa dotter.
och nu lyssnar man på nickelback, och kollar tillbaka på gamla bilder.

januarijoss 06



januarijoss 07



januarijoss 08



januarijoss 09




och de enda slutsatserna jag kommer fram till är:

1. jag har inte ändrats något nämnvärt på 3-4 år..
2. ..men ändå var jag snyggare förr
3. att jag inte har ändrats något spec=tragiskt..
4. ..så kort och gott måste jag göra något drastiskt..
5. ..vilket betyder att jag måste snagga mig..
6. ..och färga stubben blå.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker du har ändrats, och du är SNYGGG!

och om du snaggar dig, så slår ja dej haha.

inte för att ja tror du är speciellt seriös men bara så att du vet om du nu.. ah. skulle göra nått dumt :D

höhö.. LOVE <3

2009-01-11 @ 22:47:11
URL: http://surrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0