21 jan - mjusikk

Sitter och lyssnar på going musik nu.
Sånt där gammalt som man har hittat tillbaka till.

Och då blir man självklart nostalgisk.
Och det orkar man inte.
Men jag är sån som person, jag tänker alltid på nuet, tillvaron, vad folk säger, vad folk gör.
Lite knäppt, kanske. Men allt jag gör, upplever, lägger jag varmt nerbäddat i mitt hjärta.
Alltid.
Kanske därav mitt sjuka datumsminne.
Kanske därav mina alltid nostalgiska perioder.

Men det är alltid en grej som spökar i min skalle; vänskap&kärlek.
Gamla minnen tillsammans med nära och kära. Sin pojkvän och sin bästa vän.
Och alltid lyckas det göra så förbannat ont.
Varför, kan man ju undra sig.

Nej!
Nu till den där onödiga faktan alla har väntat på:
No school for me 2morrow.
för 1. jag orkar inte och 2. mina bihålor MÅSTE bli bra till helgen för 3. jag ska ha a great time with the klung.

OVERN'OUT

Kommentarer
Postat av: jessica

krya på dig och kom på fredag :)

2009-01-21 @ 21:49:38
URL: http://jessicajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0