27 jan - skin

Jahaja. Nu kommer ett sånt där långt, tråkigt inlägg igen.
Men jag har inte tvingat er att läsa't.


Sitter här, med deppmusik på överdrivet hög volym och känner mig allmänt nere.
Vet egentligen inte varför. Har varit så ett tag nu, men det går väl upp&ner
precis som det alltid gör.           Allting fixar sig, det gör det alltid.
Orden känns tomma. Meningslösa. Och jag vill bara vara gone with the wind.

Dessutom känner jag mig otroligt patetisk som sitter här och tycker synd om mig själv.
En utav mina bästa vänners mamma gick bort för snart 4månader sedan,
vilket troligtvis är den största sorg man någonsin kan vara med om.
                 Vid 16års ålder försvann den som gav henne liv.
Och här sitter jag, och deppar över livet i allmänhet. Tonårsproblem. Helt vanliga, tråkiga problem.
Tänker inte skriva vad, eftersom ingen här i den stora cybervärlden ändå kan hjälpa mig.
Men ändå känner jag att jag behöver skriva av mig. Var ett tag sedan nu.

Just nu, i denna tid, i denna sekund, har jag inte en aning om någonting.
Jag vet inte vad jag vill bli, jag vet inte vad jag klarar av, jag vet inte vad jag tycker om
och allra minst vet jag vem jag är.
Jag tycker att man nu, vid nära 17års ålder borde ha något hum om vem man är som person,
eller i alla fall vem man vill vara.
Men jag har ingen aning. No clue.       Hjärnan är tom.
Hjälp hade uppskattats.

"I used to think that I was strong,
until the day that I went wrong."


Jag behöver luft nu. Gå. Jogga. Springa. Andas.
Jag vill försvinna bort någonstans, dit ingen kan finna mig.
Där jag kan vara mig själv, och jag inte behöver bry mig om någonting.
Jag vill helt enkelt fly verkligheten ett tag.

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Ibland är det skönt att deppa lite.

2009-01-28 @ 22:04:08
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0