7 jan

Sitter inlåst hos faren och försöker komma på ett sätt att
få pappa att tro att jag har gjort något vettigt idag. Typ som att städa hela huset
utan att det råkades märkas eller nåt.
Nae.
Tror inte det.
Har inte rört på mig på hela dagen, mer än in i köket.
Jag är på hugget idag, alltså!


Får väl bli att man glor lite film (naheee) och vänta på bättre tider.
Skolan börjar ju imorgon. Då måste man ju faktiskt leva lite sista dagen.
ha-ha-ha eller hur.

bl
ahah
blahahblh
albalbalbalbhal

Usch. Har riktigt tappat suget på det här med blogg alltså.
Händer ingenting som jag kan eller vill dela med mig av.
Well well
Vem vet? Josefin kanske börjar mogna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0