2 jun - shopping

Nej men se på tusan, Charlie!
För första gången på sisådär 74382år (Ja, sjuttiofyratusentrehundraåttiotvå år)(Ingen överdrivt här inte) har Josefin s-h-o-p-p-a-t. För 580:- fick hon två par byxor, ett linne, två tajts och ett par solglajjor. KA-TCHIING.
Glajjorna är dock till Hultan. Så ta det inte seriöst.

Och eftersom jag är lika tuff som alla andra bloggare här i Sverige, så ska jag lägga ut bilder.
Pilutta er. (Och ja, jag har hört att det är SVINtufft att låta prislappen hänga kvar)

Dessa bralls + ett par ljusblåa. Linnet är helt vanligt. 


Och sedan en halvdan bild på glajjorna. Men ni fattar vinken.
Tänk er dem på sig, en öl i handen, i en brassestol, med solen gassandes över en, med grym musik överallt runt omkring dig, med världens finaste sällskap... Kan inte bli bättre. Nu jävlar vill jag till Hultsfred.

Kommentarer
Postat av: syster

du kommer vara fett coolast på hultan syster <3

2009-06-02 @ 18:40:08
URL: http://surrre.blogg.se/
Postat av: Hanna

fiiina inköp joosseefiin ! hahaaa ;) pussspåarmen / H.

2009-06-03 @ 17:40:06
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0