20 jun - midsommar

Förlåt för den superdåliga updaten, men jag har verkligen inte hunnit vara aktiv.

Nu är det iaf Lasse på lagom hög volym och jag tänker tillbaka på gårdagen med ett leende. Jag hade en utav de finaste midsommarna ni kan tänka er. Nästan bättre än förra året. Fast det var lite annorlunda.
Det var utomlands.
Det var varmt.
Jag gick i korta, tunna kläder.
Jag dansade på stripppolar... Ehm. Ja.
Men i år hade jag däremot tiotusen gånger bättre sällskap och trettontusen gånger mer alkohol i blodet, vilket gjorde rushen ungefär lika stor som föregående år. Har inte skrattat så mycket på länge.
Och idag mådde man exakt så dåligt som jag förtjänade och jobbade i 8h.


Pics



Lillen var så fin.



Amanda och Adam får avsluta. Thanks, dudes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ah, lillen har likadana skor som mig. Mycket fina! :)

2009-06-21 @ 19:06:42
Postat av: angelica

Väskor till salu i bloggen, spana in. dom är unika!

Kram

2009-06-21 @ 19:11:19
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0