23 jun - tokig gårkväll

Gårdagen var så fin som den bara går att bli. Så sjukt mycket skratt och dans att jag knappt kunde stå idag pga träningsvärk i både låren och kinderna. Men det kan jag absolut leva med.
Joss+Iss dök upp hos Anna vid 8 o'clock (c00ling engelska där ja), och då blev det party kan jag tala om! Kanske lite väl mycket party eftersom vi senare fick höra sirener och ha ett trevligt samtal med två poliser och grannar. "Det är ingen riktig fest om inte polisen kommer." You might have a point, there.

Idag mådde jag som vanligt skit, men det hindrade inte mig & Iss från att bege oss till Tylösand för att sola. Dock var det blåsigt, så åkte hem till henne istället och fortsatte.
Och jag kan säga er att jag nu har förstått vad ren och skär lycka är; fint väder, en grym gårdag bakom sig, en bästa vän och fin musik med sig. Vi somnade gott. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0