12 mar - AWWWW

hahah om ni har läst min blogg ett tag
så borde ni vid det här laget förstått att min pappa är väldigt.. speciell.
(kort och gott, han lever som en 5/15/25åring
fastän han egentligen är fyllda 48
)

den här kära barnungen ringde mig nyss..

Pappa: Du, unge.. Vad har du för planer i helgen?
Jag: Na, vet inte. Ska väl vara med the klung en dag tror jag.
P: Mhmmm.. Okej. För.. Det hade varit bra om du sov borta i helgen.
J: Jaha? Varför detta?
P: (väldigt generad) För..
Tystnad
P: För jag ska ha en dejt här hela helgen.
J: VA?
P: Mm... Och du vet... Huset är ju inte så stort, om man säger så.
Och precis DÄR fick jag reda på för tok för mycket om min kära faders planer.

MEN jag kan inte vara mer än grymt glad. Trots att jag börjar fundera på vad det är för brud han har släpat hem.
Herregud, vem vill ha en man som springer runt och
käkar mean beans, fiser och skrattar tills han kvävs för att det luktar bajs?
Hm.

En bild på den ståtlige mannen


Kommentarer
Postat av: Tildy

HAHAHAHAHHA JAG ÄLSKAR DIN FADER!!!

Varför lät du mig aldrig träffa han!!1

HAAHAHAHAH!!!

2009-03-13 @ 08:57:07
URL: http://tildystar.bloggspace.se
Postat av: Hanna

hahah, va ja gulligt eller ja vet inte vad jag ska skriva för ord men duu fattar ! haha, ja kankse lite för mycket information där.. men jaja ! Äru inte lite nyfiken vem det är ? x) Kramar / H.

2009-03-14 @ 16:56:28
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0