2 mar - paps

Jag sitter och pluggar på som den trogna ledarskapare jag är (hah).

Jag: Pappa..
Pappa: Ja?
Jag: Du kanske är fel person att fråga, men gäller orden abstrakt och konkret bara substantiv?
Pappa: Inte vet väl jag.
Någon minut går.
Pappa: Jag tycker du har lite förutfattade meningar om mig.
Jag: Jaså?
Pappa: "Du kanske är fel person att fråga..." Pft.
Jag: Äh, du är min pappa. Du måste älska mig i vilket fall.
Pappa: Mm.. Tills vidare ja.

Är det så konstigt att jag tvekar? Jag tror inte ens min kära far gick ur grundskolan.

Kommentarer
Postat av: syster

haha, alltså din pappa.. älskar läsa om era sjuka jävla konversationer xD

2009-03-05 @ 23:51:30
URL: http://surrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0