5 mar - ÅÅÅÅH

(Varning för aggresivt inlägg. Ni läser på eget bevåg)

Nära gråten idag i skolan igen. JAG ORKAR INTE MER NU!
har ett geografiprov på onsdag som jag inte kommer klara.
och min nya geolärare kan ju bara ta sig där bak och slicka lite på fingrarna.
känner att jag kommer vara big time sjuk på onsdag.
MEN NEJ JUST JA det kan jag inte vara.
för jag fick tillbaka min frånvaro idag
och jag har på tok för mycket borta.
CRAAAAAAAAAAP

jaja. svenskaprov imorgon också. jag har gett upp.
och nu sitter hanna (min räddare i nöden) och skriver
ner frågorna till gympan som ska vara inlämnad imorgon.
tjoolahoo.
Någon som vet om dödshjälp har blivit lagligt än?

Kommentarer
Postat av: Hanna

naw, räddare i nöden :) du, jag tycker om att prata med dig också <3 ! Kramar / H.

2009-03-14 @ 17:07:52
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0