13 maj - plugg

Fin dag idag! Och eftersom jag vet hur intresserade ni är, så skriver jag ett långt inlägg.

Klädde mig somrigt, trots den bleka oskinande solen, och begav mig till skolan.
Matte nationella stod på schemat, och det gick så sjukt bra att jag satt och funderade på vad för enormt misstag jag egentligen hade gjort.
För så bra kan det inte gå. Inte för mig.
Men turen fortsatte ända till tyskaprovet där jag fick VG+, utan att ens ha pluggat.
FAN VAD JAG VA GRYM IDAG

Slapp geografin, så jag och Anna tog en spontantripp till Ricki där Syster också var. Kim kom samtidigt.
Satt ute och lyssnade på musik, då började det regna, och jag begav mig hemåt.
Så det så.



Nu är det låt & låt som spelas och jag taggar FULLT inför hultsfred!
NOTHING CAN STOP ME NOOOW!

och bara för att Hanna har nämnt mig ett flertal gånger, och för att hon är så störd i huvudet, måste jag nämna henne idag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du älskar mig innerst inne.. jag vet det !

2009-05-13 @ 18:13:40
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0