17 maj - ser man på



Efter allt tjat, så har jag äntligen gjort det. Och jag ångrar mig lite. Faktiskt.
För det blev inge vidare bra, så nu måste jag gå till hamnen och sälja mig så jag får ihop 120kr till silvershampoo.
Så ni vet, liksom.

Anywayz så har Josefin haft ett liv ännu en helg;

Fredagen spenderades som jag skrev; Först tårtätande hos Anna, sen begav jag mig till bästa-vän-Isabelle. Vi gick en promenix på 2½h ungefär och tjockade oss framför film. Så grymt värt.

Lördagen blev frisören i 3h, hem till Jenny och färga hennes hår. Sedan blev det hem till Annie där vi gjorde oss iordning, kollade Scary Movie 4. Dampade runt, så som vi alltid gör. Sedan började vi grilla, killarna kom och det slutade i en helfin kväll. Mycket prat, mycket skratt, mycket damp - så som det alltid är med mina fina vänner. Dessutom blev det nästan repris på Gangsters i Gt, men vi hejdade oss. Nästan. Hehehe.

Idag vaknade jag upp hos Alex efter många om och men. Och nu sitter jag här, hos moren i Åled och funderar på att börja ta tag i mitt liv. Livet stavas idag S-a-m-h-ä-l-l-s-e-k-o-n-o-m-i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0