31 maj - gårdagen var fin

Gudars skymning, som Happy H hade sagt, vad sol är underbart.
Har suttit ute i 3½h. Nu jävlar måtte brännan komma!

Men det är konstigt vad man absolut inte är hungrig så fort det blir varmt.
En macka, ett ägg, en risifrutti och 7 ballerina är vad jag har fått i mig idag.
Och ballerinorna tvingade jag i mig.

Var för övrigt i the DK igår. Blev två bacardi och en vätskebrist rikare. Huvudvärken var grym.
Drog hem nio. WohooOOoo.. Somnade dirr vid 10 med en pizzabit i magen.
Det är fint det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi är båda pepparkakor ;)

2009-05-31 @ 17:27:01
Postat av: Grayh

JAG GLÖMDE MITT NAMN ;O

2009-05-31 @ 17:28:26
Postat av: Hanna

ååh, Happy H säger så :) Du är söt du Josefin ! haha, jag jobbade bland en massa donken mat idag, snacka att jag inte var hungrig när jag kom hem... pusspåmig / H.

2009-05-31 @ 21:06:21
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0