"aldrig igen"

Okej, kanske inte "aldrig". Men inte än på ett jäkla tag, iaf om jag får bestämma. Har blivit på tok för mycket lycklighetssaft det här lovet. Fredag, tisdag, fredag, lördag. Och dagarna där emellan är som en dimma. Minnet är ett minne blott.
Spenderade i alla fall gårdagen i Sperran. Träffade folk jag inte trodde skulle dyka upp (känn er absolut inte träffade Kitte och Isak). Sov hos Rickihjärtat, nu ser man inte skymten av honom förrän till jul. That sucks, man.

Nu ska jag må som jag förtjänar nerbäddad i min säng med after eight, ostbågar och gamla chips. Schweizernöten väntar på mig där uppe också. Finemang!

Men nu är frågan.. Rainman eller A walk to remember?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0