broken lights on the freeway

Anna, Kajsakaka, macka, marabou - kan man starta dagen bättre eller?
Efter en natt med uteliggare och katter känner jag att jag kanske inte riktigt har fått den sömn jag behöver. Men det är sånt man får ta, det var sjukt värt'et!

Mår ialla fall helt okej under omständigheterna och känner mig på något sätt starkare än någonsin förr. Vilket är bra, ait?
OCH FÖRÖVRIGT KOMMER VÄRLDENS BÄSTA MAGNUS BETNÉR TILL NOLLTREFEM IDAG, AND I'M SO GONNA BE THERE. Totally awesome liksom. Hehe.

Ikväll blir det mat/spel/dricka hos Fröhnert med fina nissar. Can't wait. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna

det var NICE! haha jälva uteliggare.. <3

2009-10-23 @ 17:34:22
URL: http://array.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0